Babalık notu, ritmi su dalgalanması ya da düşen çiy duygusundan daha taze ve yumuşak olan nazik avukatın açılışı – updated.site

Babalık notu, ritmi su dalgalanması ya da düşen çiy duygusundan daha taze ve yumuşak olan nazik avukatın açılışı

Altıncı kitapta, Rozel Kulesi’ndeki kayaların üzerinde düzenli olarak kırılan  sabit  denizlerin sesinin çok üzücü ve şiddetli bir hüzünlü bir yankı oluşturduğu lirik çizgilerin kendine özgü güzelliği ve büyüklüğünü hızlıca söyleyebilirim.

Ayetler insanlara, denizlere olan benzerlikleri ve benzerlikleri konusunda hitap etti; kibirli ve ateşli, ruhuna hitap ediyor; baharın mükemmel pastoral görüntüsü, çiçeklerinin ve kuşlarının tüm meyvesiz akıntılarıyla, insan suçu ve utancını hatırlayarak aniden karanlık ve uyuşmaz hale geldi.

Sabah yıldızının mesajındaki cennetteki rahatlık umudu, konuşma renklerine taşınıyor ve hiçbir ressam ya da müzisyenin ulaşamayacağı ses seviyelerine çevriliyor.

Yedinci kitabın ilk şiiri, Yedinci Patlaması’ndan önce duvarlarının yıkılışı üzerine, açıklamada ve uygulamada eşit derecede büyüktür; Üçüncüsü, tüm dünyadaki en büyük lirik şaheserlerden biri olan muzaffer, dünyada müzik müziği ve notaların gizem ve dehşetten öfkeye, en sıcak ve yüce huzursuzluğa kadar notaları değiştirmesi için eşsiz bir terimdir. ve onun sözünü yerine getiren fırtına, “kelimenin tam anlamıyla şarkının sözde egemenliğini söyleyebiliriz.

Ölü köpekler ve çürüyen Cæsar’lar için son bir kap olan Roma lağımı, gerçekçi bir kayıtsızlık veya fotografik olarak şiir için mümkün olan veya izin verilen sınırın neredeyse korkunç bir beceriye değinen ayette ayrıntılı ve ayrıntılı olarak boyanmıştır korku.

Burada ve orada nadir ve mükemmel bir görüntü, yukarıdaki gün ışığı dünyasının açık havada taze bir nefes ya da şefkatli bir dokunuş hissi ile rahatladım. İki şarkı, tonların ve renklerin aksine usta bir sadelik şaheseridir. Ancak, melodilerine göre yazılan şarkı, içinde tüm müzik ruhundan.

Özveriyle dolu umudun ve kendi kendini değiştiren inancının tutkusundan daha fazlasını içerir; Ses ve ruh arasındaki son söz birliğini, karşılıklı taç giyme ve ikisinin de tüketilmesini sağlar.

Caravan muhteşem bir resim, aynı zamanda muhteşem bir alegori ve muhteşem bir ilahidir. Takip eden şiir, yirmi altı çizgide, bütün bir terör dünyasını ve en ateşli atışı ve geceleri bir teknenin enkazında dolanmayı özetliyor.

Bunu, sürüngen kanının iskeleyi kirleteceği ve kirleteceği ölümüne karşı mükemmel bir temyiz başvurusu izler: ve bu da yine şeflerine, daha fazla aldatma yeri arasında yüksek bir aldatma şansına güvenmemesi için bir tavsiyede bulunur.

gerçekten tarihi kayıtların imparatorluk cehennemi. Bir sonraki şiir, mümkünse çarmıha gerilmeyi gerekli kılan, abartılı görüşlerin ve itibarsızlığın tehlikeli anarşistine dair çağdaş muhafazakâr görüşlerini mükemmel ve zarif bir şekilde özetliyor.

Yükünde bize bir erkeğin memleketi olmadığı için günlük ekmeğini kaybettiği kadar doğal ve kaçınılmaz olarak nasıl öleceğini söyleyenden daha basit ve asil bir şarkı yok. Örnek olarak sadece son üç stanzadan alıntı yapıyorum.

Sonra, kitabın sonraki baskılarında, sokaklarında katliamın gözetimini veren ve duvarları önünde hastalık ziyareti ile ölen suçlu mareşerin yaşamı ve ölümü üzerine büyük ve korkunç şiir geldi.

Tüm türünün görkemli bir geçişi,  Kırım için savaş sırasındaki filonun çıkış tarifinden daha fazla değildir; ne de bütün bu kitabında, şairin son adresinden daha zavallı kemer sıkma, daha uzun ve çaresizce acı çeken, katil ve hain hiçbir askerin ölümü kazanamayan hain ve ihanetinden mahrum bırakılan geçişten geçiyordu .

Ve sonra şiirin yanı sıra, erkeklik ve şiirin de insanlık onuruna son verene kadar erkeklerin kulaklarında çınlayacak olan görkemli “son sözler” e gel. Ve sonra o kadar büyük bir şiir geliyor ki, övgüyle bir kelime denemeye cesaret edemiyorum.

Sabahları birlikte şarkı söylediğinden bütün oğulları neşe duyduğundan” böyle bir müzik yapılmadığını, okuduğumuz veya tekrarladığımız gibi seçemiyoruz. Bu kadar acı ve esnek bir şekilde trajik olan bir kitabın epilogu, bir altın zil çanağı ya da bir nisan güneşi şarkısı korosunda tüm Nisan salgınıyla başlar; derin ve güvenilir.

Bir şekilde tükenme ve geleceğe dönük bir umut içinde ilerlemekte; şair, umutsuzluğa hazır olan doğru kişi ile doğruluk tanrısına olan inancını savunurken, daha bastırılmış bir anahtarın içine tekrar yerleşir.

Hiç hevesli bir güven ve ibadet tutkusundaki öfkeli tutkusunda, hiçbir İbranice mezmur veya peygamberin yükselmediği bir ilham ve ihanete dayanan huşu ve ciddiyetini dile getirdi.

Bir insan dilinin, bir insan elinin, bu şiirin dördüncü bölümünün son on stanza’sından daha üstün ve aşkın güzelliğe sahip herhangi bir şey yazması, söylemesi gerekir.

Süblilerin, muhteşem görüntülerin ve sonsuz çekiciliğin tutkulu ve ateşli birikimi, dilin mucizevi güzelliğini, şarkının süper insan tatlılığını ilk bakışta veya tam olarak takdir etmek için çok fazla göz kamaştırıcı, ruh da çok çekingen ve yüceltilmiş hissi bırakır.

Bu tür izlenimler geçirmeyen okuyucu, İfşaya veya Davut’un kehanetlerinde veya Memurlarında takdir ettiği şeylerin metnin ilham kaynağı olmadığından emin olabilir.

Yayınlamasından üç yıl sonra; Kitap, unvanının biraz iddialı görünmemesi halinde “ruhun anıları” olarak adlandırılabileceğini söyledi.

Hiçbir kitabın içinde daha sonsuz ve zarif bir çeşitlilik yoktu; hiçbir konser, bu gibi eşsiz armonilere sahip, tükenmez melodileri çeşitlendirmiş ve birleştirmemiş.

Babalık notu, ritmi su dalgalanması ya da düşen çiy duygusundan daha taze ve yumuşak olan nazik avukatın açılış ayetlerinden daha yumuşak bir şekilde dokunulmazdı: alacakaranlık bahçesindeki şairin iki küçük kızının resmi çevirmek için tüm ressamlara meydan okur.

Tartışmalı şiirlerin ruhu, kuvveti ve eğlencesi, bir kerede iyi mizahla, ciddi düşünceyle ve kibarca öfkelenerek taşan, meraklı okulların ve soygunların eski sorularına hayat ve çekicilik verir; ve sonuncusu, konuşmanın ilahi ve yaratıcı gücü üzerinde, bir kerede çok yüksek ve derin bir özne ile kolayca ve iyice uğraşmaya yetecek kadar derin ve yücedir.

Çocukça aşkların ve çocuksu fantazilerin şarkıları, saflık ve yumuşaklık birlikteliğine şafak kokusu dokunuşuyla ve utangaç bir zevk hissi veren bir başka şair tarafından benzersizdir.

Lise,  ölen ve isim bırakmayan, bilinmeyen büyük şairlerin eski şarkıları dışında, neredeyse hiç bulamadığımız basit mucizevi mucizelerdir. On altı çizgiden oluşan lirik idil olan yirmi birinci şiir  en yüksek niteliklerinden daha fazlasına sahiptir; renkli ve melodi içinde en iyi şekilde eşittir, ancak eşittir, ancak en azından içinde güzellik ve derinlik ve görkem için ulaşamayacağı yerin ötesinde iki çizgi vardır.

Çocukluk ve Birlik sırasıyla on iki ve on satırdan oluşan iki şiir, şu anda yaşayan hiçbir şairin tabutunda yatmayan kusursuz mücevherlerden bir çift.

İkinci kitabın yirmi sekiz şiiri arasında, ikinci ve dördüncü konulara özel olarak bakmaya teşebbüs edersem, ince hassasiyetini açık sadeliği ile birleştiren iki şarkı; geniş ve canlı topraklar – tarihli bir mektupta ; dünyadaki en mükemmel aşk şarkılarından ikisi olan onuncu ve on üçüncü şiirleri hükmen izin veriliyorsa sakin bir dokunuşun anahtarına yazdılar.

Bir rüyada şekillenen yaşamın yüce tatlılığı vizyonuyla “sabah notu”; alaca karanlık büyülü ve mistik güzelliğin açılış dokunuşlarıyla; her şeyden önce, kapanış şiirinin kederli ve hassas bir ihtişamı, metne eklenen çifte tarihte acıklı bir öneme sahip.

Diğerleri için bile olsa bir tercihi ifade etmenin kibirli olduğunu itiraf etmeye hazırım. Yine de, belki de aralarında en tatlı ve en kısa ikisini seçmek için izin verilebilir.

Bizi, büyük şairin kırk ikinci yılına götüren üçüncü kitapta, adında soylu şiir , içinde tutkulu bir meditasyon, tüm çalışkan ve inanılmayacak acıma, tüm bilgelik güçlerinin ve tüm tutkulu meditasyonların vaat etti. onların tamamlayıcı ve üstün ifadelerini bulacak olan merhamet .

Satürn biz kötülüğün gizem üzerine ciddi ve düşünceli meditasyon aynı notu iz olabilir bu kadar uzun bazı dünyasının insanlığın, kefaret türbesine veya intikam koltuk, tarafından hatırlanacaktır.

Vizyon hangi nihai hacminde  yine daha ağustosta bir etki ile tekrar etkilendi: orada şiir trajik düşünceyi devam ettirir ve genişletir, önce konuşmaya kabul edilir, ilk önce müzikle süslenir.

Haç altına yazılan dört satırın, inancının tüm ruhunu ve ruhunu veya ilk saflığının kısa bir saatinde, her yaşta bazı nadir ve güzel tabiatlar için yeniden canlandıran – ve bunlar için tek başına özetlediği söylenebilir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir