Tatlı mükemmellikte daha belirgin olan bir sopanın karşılaştırılması için uygun şekilde atıfta bulunabilecek üç şair vardır – updated.site

Tatlı mükemmellikte daha belirgin olan bir sopanın karşılaştırılması için uygun şekilde atıfta bulunabilecek üç şair vardır

İkincisinin tipik bir örneği, dünyanın yedi harikasına müzikle inşa edilen sekizinci bir mucizeyi ekleyen şiirdir.

Bir diğeri ise, solucanların yaşamlarına ve ışıklarına ve yerlerine ilişkin gururlarına cevap olarak geçen ve yuvarlanma ve yanılma ayetinin ölçüsünden sonra ölçülen, huni ve evrensel bir zafer notu, protesto ve ilan olan önlemdir. Tüm geçmiş ve tüm gelecek.

 Bu , aynı gururlu ve ateşli inanç notunun, bu tür bir el egemenliği ile sık sık vurulduğu Sözleşme’nin altıncı kitabına ait gibi görünebilir . İkinci seriyi dünyalar ve ruhlar senfonisiyle kapatacak olan büyük “berbat” şiirin söylenebileceği kadarıyla.

Diğer şiir grupları da aynı şekilde, ruhları hayatı aynı benzerlik içinde yaşayan birçok yaratıcının eserlerine ortak ya da farklı akrabalık belirtileri taşıyor, ancak izlenebilirlikten daha fazla tekrarlama ya da yorucu monotonluk işareti olmadan doğanın el işi.

İdiller kitabı bir ilham kaynağına sahiptir. ; Her iki durumda da, şairin önceki lirik hacimlerinin çoğunda olduğu gibi, eşsiz konuşma yeteneği ve ayetin mükemmel olması, tıpkı elini tutmak için yazıyormuş gibi, egzersiz yoluyla yapılan çalışmadan neredeyse bir etki bırakıyor.

Altın metre sayacını ne kadar süre tutabildiğini, aynı düzende arabeskleri oymasını, aynı anahtarda farklılıklar oynamasını, ne kadar uzun süre tuhaf bir eleştiriye sahip bir bahiste göstermek.

Ancak kitabı kapatan İhtiyar şairin başka bir çalışmasına, aklın eline dayanma ve kurnazlık konusunda daha belirgin olmasa bile, en iç kalbe daha fazla sevgili ve daha kıymetli olan bir başka eserine aittir. “Bir yaşındaki çocuğun sesi” nde, sevimli ayetler boyunca akan, gülen, mırıldanan ve parıldayan aynı refah ve köpüren melodi var.

Sevgiyle karartıyor ve okuyucunun ya da işitme duyusunun gözlerini memnun ediyor. Sonunda bebeklerin dili tercümanı buldu; ve, beklendiği gibi, çağının en büyük şairinde.

Bu gibi balı damlayan dudakların, ibadet etmeyeceği çıkan bir ateş kömürü ile sık sık dokunmaları gerektiği tuhaf görünüyor. İkinci serinin yirmi birinci bölümü, esas olarak ölümsüz yapılan çalışmanın yenilenmesi veya tamamlanmasıdır 

Bu berbat ve kıyaslanamaz yargı kitabında bile gibi şiirler ve ölüm ve cenaze meselelerinde hizmetçi dindarlık kuvveti trafiğini izleyen ikisi, yaşam sayfalarını sağa doğru haklı savaşın sesi ve ihtişamıyla dolduran görkemli hiciv lejyonları arasında yüksek kaldı.

Ancak  ihanetçisi olduğu marketteki ayetler, yarım yüzyıl önce ihanetçisi olduğu kişiler dışında pek eşleşmiyor. Gerçekten de onları okuyan herkes yakınlarda şairle ağlayabilir.

Şiir hangi Kitabın en asil ve zarif kolye üçüncü seride şimdi sahip  savaşçı kan doğmuş bir şairin tüm yan gururlu içine çıkıp parlak rahatlama.

Daha iyi bir mücadele yoktur; savaş parçalarında geciken ayetini harekete geçiren dövüş hassasiyeti ve pratik dostluk hissi; ve elbette, bir ya da asla elde etmesine asla izin verilmediği her yerde şiirin nefesi, ışığı ve mükemmel şiir ateşi vardır.

Bu iki şiirin yanında ya da üstünde, bir köylü şefinin bağlılığını andıran diğeri, kahramanca eylemi ya da kahramanca bir şarkıyı takdir etmeye yetkin tüm okuyucuların gönlünde olacak.

Savaşçı sempatide bir ifade biçimi bulan tüm kişisel şeylerin, kişisel itibar veya başarıdan daha yüksek bir şey için yaşayabilen ve ölen savaşçılara karşı olan sevgisi, doğanın sevgisinden ve ibadetinden ilham alan şiirlerde doğal bir şekil alır. ağustos ve bitmeyen dağların destansı evreninde özgürlük ve saflık ve hakikat tanıklığı.

Bu cemaatle cemaatten esinlenen en yüce ahlaki tutku çığlığı, on yedinci yüzyılın İsviçreli paralı askerlerindeki büyük şiirinde, arkadaşlarının arasında bile gün doğumunda bir Alp olarak göze çarpan ve ışıltılı bir şekilde öne çıkıyor.

Dağ ve katarakt, yıldızlar ve karlar, henüz hiçbir dilde böyle bir şarkıcı ve tercüman bulamamıştı. İki ya da üç ayet, iki ya da üç kelime, bizden önce taze ve gerçek varlığında getirmesi için yeterli. tepelerin ya da denizin nefesi, bulutlu ya da güneşli havanın ışıkları ve sesleri ve boşlukları.

Jul doğrulukta o kadar güçlü değildir, ne de ne kadar yüce değildir ki, yazdığı zaman, doğası gereği öfkesini ödünç alan şair, şerefini ve haksız yere karşı itiraz edilemez ayaklanmanın görevini ve şerefini göstermek için ödünç aldı

İlk serinin bu şiir şiiri, ikincisinin yirmi beşinci bölümünde görkemli bir yankı bulur; Birinci seride açılmış olan döngüsü eşit ve ilişkisel kazanımın tamamlanmasını sağlamak için ikinciye getirilse bile.

Harika, hiçbir şeyin harika olmadığı şiirsel mucizenin bu geniş dünyasında bile güzelliği açıkçası eşit olması harika bir şey sonra bile tarafından taze bir trajik terör derinliği duyulması gerektiğini.

Zaten babalık ve evlatlık üzerine, görev ve şövalyelik, ceza ve gurur üzerine yazdığı her şeyden son her yeni para cezasında halka olarak çok yeni ve çok derin bir not almalıydı.

Ancak, tüm bu yankılardan ve bu üç harika şarkının sonundan sonuna kadar geri dönen tüm tepkilerden, en tatlı ve belki de en derin olanı, küçük çocukların sevgisi ve fakirlere karşı şefkatli saygı ile çağrılanlardır.

Ancak bir bölüm bizi tüm ikinci serilerin dışında bırakacak olsaydı ve zulmüyle karşılaştırmalı olarak şefkatli olan kader ya da şans bize bunun hangisinin olması gerektiğine karar verdi, belki de en iyi kararlar belki de yirmi üçüncü tüm etkinlikler.

Gerçekçilik ve doğalcılık kelimelerinin doğal olarak ve gerçekte ne yaptıkları, sanat meselelerinde ne ifade ediyorlarsa, sığ bir iflas ve net olmayan bencilliğin aniden öğrenme yeteneğine sahip olması durumunda, onları çürüten her şeyin fotoğrafçılığını ifade etmek için kullanan keskin bebekler öğrenebilir.

Sadece önümüzde iki farklı düzende bulunan iki şiirin araştırılmasıyla, sevgisini babasını ölümden kurtarmış olan çocukta ve bir babanın sevgisinin eksikliğinden ölümde rahatlık bulamayan çocukta güçsüzlük gücü oluşturur.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir