İnsanlık adını unutmadan önce, tarih ismini unutacak. hakkında yazdığı gibi – updated.site

İnsanlık adını unutmadan önce, tarih ismini unutacak. hakkında yazdığı gibi

Yalnızlık majes telerindeki her yeni ayet patlaması içinde, sadık askerin şerefine ve sadakatsiz kralın şerefsizliğine vesile olan bir altın berraklığın halkası vardır.

Herhangi bir dilde, bundan daha yüksek bir basitlik türünde, teknik sanattan daha değerli ve harika bir çalışma olamaz. insanlık için egemen hizmetini yapmak.

Fakat ikinci bölümde şair zorlukla, lirik gücü ve tatlılık dolu efekti ile, sevdiği hayal gücünü tatmin etmeyi, hatta en sevdiği, en sadık ve en kibar ve en korkunç haliyle tatmin edecek gibi görünüyor.

Yalnızlık majestelerindeki  Her yeni ayet patlaması içinde, sadık askerin şerefine ve sadakatsiz kralın şerefsizliğine vesile olan bir altın berraklığın halkası vardır. Herhangi bir dilde, bundan daha yüksek bir basitlik türünde, teknik sanattan daha değerli ve harika bir çalışma olamaz.

Yaptığı mükemmel şövalye, en sadık ve en nazik ve en korkunç hayal gücünü, yalnızlık ye bile benzettiğini tatmin etmek için yeterince yapın. Her yeni ayet patlaması içinde, sadık askerin şerefine ve sadakatsiz kralın şerefsizliğine vesile olan bir altın berraklığın halkası vardır.

Herhangi bir dilde, bundan daha yüksek bir basitlik türünde, teknik sanattan daha değerli ve harika bir çalışma olamaz. Yaptığı mükemmel şövalye, en sadık ve en nazik ve en korkunç hayal gücünü, yalnızlık bile benzettiğini tatmin etmek için yeterince yapın. Her yeni ayet patlaması içinde, sadık askerin şerefine ve sadakatsiz kralın şerefsizliğine vesile olan bir altın berraklığın halkası vardır.

Herhangi bir dilde, bundan daha yüksek bir basitlik türünde, teknik sanattan daha değerli ve harika bir çalışma olamaz.ışıltılı ve yanan şarkı jeti ile olarak devam etti veya kısa düz metrelik metrelik on altı ile kırıldı.

Tüm zamanların üstünlüğünün ispatını tüm zamanlarına bırakan tüm şiir biçimlerinin ve türlerinin tek efendisinin tek başına en üst düzeyini kullanması ya da en basit biçimlerini kullanması doğuştan gelenleri açıkça gösterip göstermediğini söylemek zordur. dilinin  olan şiir için bir araç olarak mutlak eşitliği.

Ancak arihinin ya da efsanesinin romantik ve trajik şiirleri arasında en büyüğü Dünyadaki en güzel aşk şarkısının, lirik fantazinin en saf ve keskin tutkusu olan, dans etmenin ya da rüya müziğinin en tatlı ve en net notasının, bir zamanlar kulakta sonsuza kadar çalan halk olduğunu iddia etmenin kızarık olacağını düşünemiyorum.

Okurların tüm dünyası çok uzun zamandır kalpten bilmediği gibi, bir kez daha alıntılanması gereken bu gibi çizgilerin benzersiz yankısını yakaladı:

Şair, insanların gönlünde ölümsüzlük olduğundan emin olabilirdi; Yunanistan’ın kendisinin bir lirisi olarak, bu üçünü seçmeye teşebbüs ettiğim şarkının on dört kıtasını yazmış olmalıydı.

Ay ışığının aydınlattığı bir vahşi doğanın tüm sesleri ve gölgeleri, yaz ortasında gece yarısı tüm çiğleri ve üfürümleri ve nefesleri, ormanında bile hiç bilinmediği bir tür müzikte dile getirildi.

Bu kadar trajedi ve dehşet dolu bir şiirin kalbinde, tek başına doğduğu son dokunuşla onu aydınlatabildiği de bu kuş gibi acı, unutulmaz ve suçsuz büyünün ilahi etkisiyle dağıldı.

Ve yine de, söylenebilir ya da düşünülebilir, ustaların ustası, olduğundan daha büyük kendini göstermiştir.

Bu tür bir lirik karışmayla aydınlanmayan bu şiirlerin en trajik hali, yazarın bile hassasiyet, tutku, dürüst gazap, ağustos ve terör ve merhametin acımasız emri ilahi ihtişamı için bile eşsizdir.

Kralınkinden daha karanlık olan kralların ve rahiplerin münazaraları arasında, sadece cinayetle susturulabilecek konuşmada sadık özgürlüğün üstün bir şekilde benimsenmesine, ve yine de, yaşlılık tarafından katledilen çocukluk cenneti ve kahramanlık resmine, onun haksız devlet felçini vurduğunda, şiir her biri ihtişam ve merak dolusu dolgunluk, dehşet ya da dehşet yerine geçen ardışık bir değişiklikten geçer.

Fakat kahramanın çocuğun küçük cesedi üzerindeki ıstırabı, elindeki oyuncağıyla öldürdü – kendisini fırtına çeteleriyle kırılan, fırtınanın ağrılarıyla kırılan gök gürültüsünün toprağı gibi acı çeken acı son cürümün tamamen çöküşü tekrar başardı. dün tarif edilebilecek küçük ölü dudaklara ve gözlere bu kadar tatlı ve acımasız bir şekilde hitap ederek – ve nihayet cennetin yüksekliğinden, rahatlık ve canlanma bütün kalplerin canlanması – bunlar övgülerle doğru konuşamayan şeylerdir.

Yalnızca ına yazdığı gibi ine yazmaya değecekti. İnsanlık adını unutmadan önce, tarih ismini unutacak.

Fırtına sesleri, son sıkıntıların tamamen çökmesiyle, dün cevap verebilecek küçük ölü dudaklara ve gözlere açıklanamayan tatlı ve acımasız bir hitapla tekrar başardı – ve nihayetinde cevap veren tek bir suç darbesi oldu tüm kalplerin rahatı ve canlandırılması ve canlanması için cennetin en yüksek derecesinden yargılanma, bu övgelerin doğru konuşamadığı şeylerdir.

Yalnızca yaşıyordu, yazmaya değecekti. İnsanlık adını unutmadan önce, tarih ismini unutacak. Fırtına sesleri, son sıkıntıların tamamen çökmesiyle, dün cevap verebilecek küçük ölü dudaklara ve gözlere açıklanamayan tatlı ve acımasız bir hitapla tekrar başardı – ve nihayetinde cevap veren tek bir suç darbesi oldu tüm kalplerin rahatı ve canlandırılması ve canlanması için cennetin en yüksek derecesinden yargılanma, bu övgelerin doğru konuşamadığı şeylerdir.

Yalnızca yaşıyordu, yazmaya değecekti. İnsanlık adını unutmadan önce, tarih ismini unutacak. Dün cevap verebilecek küçük ölü dudaklara ve gözlere söylenemez derecede tatlı ve acımasız bir cazibe ile tekrar başardı – ve nihayet cennetin en yüksekliğinden bir cevap verme kararını aşağı çeken tek bir suç darbesi, rahatlık.

Tüm kalplerin canlanması ve canlanması – bunlar övgülerinin doğru konuşamadığı şeyler. Yalnızca eare yaşıyordu, yazdığı gibi yazmaya değecekti. İnsanlık adını unutmadan önce, tarih  ismini unutacak. Dün cevap verebilecek küçük ölü dudaklara ve gözlere söylenemez derecede tatlı ve acımasız bir cazibe ile tekrar başardı.

Ve nihayet cennetin en yüksekliğinden bir cevap verme kararını aşağı çeken tek bir suç darbesi, rahatlık ve Tüm kalplerin canlanması ve canlanması – bunlar övgülerinin doğru konuşamadığı şeyler. Yalnızca yaşıyordu, yazdığı gibi yazmaya değecekti.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir