Fakat ikinci bölümde şair zorlukla, lirik gücü ve tatlılık dolu efekti ile, sevdiği hayal gücünü tatmin etmeyi – updated.site

Fakat ikinci bölümde şair zorlukla, lirik gücü ve tatlılık dolu efekti ile, sevdiği hayal gücünü tatmin etmeyi

Başlayabiliriz ve aslında, olduğu gibi, doğal olarak başlamış olanlar vardır – kendimizle tartışmak veya şairin şemasının ayrıntılarına, türlerinin seçimine, yönteminin özelliğine, unvanının doğruluğu.

Kitabın, en kaba anlamıyla, tamamen efsanevi bir aldatma olduğunu, bu başlık seçiminden çıkardığı anlaşılanlar var.

Mesela, fakirlerin fakirlere gösterdiği bencil ve sadaka sadaka kaydının, “mutlu efsane” olmadığına itiraz edenler.

Çıplak ve utanmaz cehaletten dilin hürriyetine ilişkin korkulmasının çok zor olduğu yazarlar, açıkça tarihin ayrıntılı bir şekilde ve düzenli bir şekilde gözden geçirilmesini, bazı kutlama olaylarını ve önemli dönemleri anlatmayı beklemek için teşvik edilmiş veya eğimlidirler.

Rekabetçi bir sınav için adayların eğitiminde belki de yardımcı veya ek hizmet olabilir; ve bundan çok farklı bir şey bulmaya başladığında, biraz yanlış sabırsızlıkla başını salladı ve omuz silkti.

Büyük yazarın, aldatma veya yanıltıcı olduğu gibi, kültür ve anlayış adamları olarak, kınama hakları konusunda makul bir hakka sahip oldukları gibi. Kitap, onayladıkları gibi, rastlantısal olarak kazayla ya da kaprisle seçilmiş.

Birbiriyle bağlantılı olmayan bölümlerin, alakasız ve tutarsız, orantısız ve tesadüfî bir yığılma olduğunu; büyük bir şiir sarayı değil, görkemli şekilde birikmiş parçalardan ziyade bir dizi ya da kümelenmedir.

Bu görüşe cevaben, kitabın birliğinin mantıklı değil manevi olduğu söylenebilir; çeşitliliği tesadüfi veya karmakarışık değildir, insan tarafından elde edilen diğer en büyük eserlerinki kadar açık ve derin olan kendiliğinden ve mükemmel bir uyumu ortaya çıkarır ve ifade eder.

Bunu kuralı ve soybilim hattı ile göstermek benim için hiçbir hırs değildir. Bir humbler, daha güvenli, ve belki de daha kârlı bir görev, çağımızın bu en güçlü şiirini oluşturan üç büyük parçanın gözden geçirilerek gözden geçirilmiş bir özetini denemek olacaktır.

Veya daha doğrusu, eğer bu burada da belirtmek için çok kibirli bir arzu gibi görünüyorsa, burada ve hafızanın ve hayal gücünün en sık geri dönüp, en uzun sürdüğü, beklediğinden daha derin bir zevkle daha uzun süren bir haz ile başlarına geldikleri noktaları belirtmek için geri kalanında.

Ne olursa olsun aşağılık ya da eşitsizlik ne olursa olsun herhangi bir notun herhangi bir şiirinde olduğunu iddia etmek ya da ima etmek için girişimde bulunmam; ama ne mükemmel ne de konuşma yetkisine sahip değil, ne de olsa, şimdi.

Mükemmel kitabı oluşturan yüz otuz sekiz şiirden her birinin yeterince yetersiz olması, rastgele değil, seçim yapmak zorunda kalıyorum. burada ve orada en yüksek ve en tipik niteliklerinden bir örnek.

Örneğin, ilk dizinin ilk kitabında, ve üzerindeki ilahi şiir, şimdiye kadar armağanı gibi görünen neredeyse tarif edilemez kalitenin temsilcisi olarak alınabilir: tatlılıkla yüceltme, ihtişamda sevimliliğin yüceltilmesi ve gizemde sadeliği, onun yakınlığını yüceltmek gibi ve  açılışı .

Yine, bizden önce getiren görkemli ayetler, hafızada yükselişindeki önceki şiirin bıraktığından daha derin bir izlenim bırakıyor; kahramanlık ya da şöhretli efsane döngüsüne girdiğimizde, içinde en yüce ve en sevimlisi olan şiirleri görüyoruz, en büyük şairi yapan kehanet ve tutkulu ahlakı, diğer bazı yaşlarda olduğu gibi.

Bir şarkıcı olarak, bir sanatçıdan daha az olmayan bir iddiada bulunur. , tüm dramatik ve anlatısal etki ustalığından dolayı, muhtemelen veya gibi şairleri, veya gibi şairlerden ziyade her zaman insanlara hatırlatacaktır.

Elbette,  sahip olduğunu düşünemiyoruz; ama bu kadar yüksek ve tutku derinliğini, İngilizcede ahlaki ve peygamber inancının bu kadar sönmez ve uykusuz ateşini hayal edebiliyoruz.

Ve bunlardan hiçbirinde, belki de istisna edilebilse de, yüksek kalpli bir çocuğun sevindirdiği şeylerde aynı macerayı ve çocuksu boşalmayı tanıyabilir miyiz – özgür macera şerefine ve ideal cesaret ve şimdi ve sonra bir miktar fazla tanrıça imparatorluğu ve insanüstü krallığı, ellerinin yarattığı ellerine, yaşamı kendi içinden soluduğu dudaklara veren, yeniden yaratma hayal gücünün tutkusu.

Ruhun boyuyla kılıcın kahramanlık kapasitesini ölçer. Ve aslına bakarsanız, aslında kahkahayı kışkırtmak istemeyen erkeklerin, bir kahramanın önüne uçmak için orduya atılan bir şairle alay etmeye teşebbüs etmek veya tek bir iradenin yıldırımıyla kaleleri vurmak zor.

Holuna inanmayacak hiçbir hak ve hiçbir güç ya da İsa’nın sesi, bir krallığı elinin çukuruna götürdüğünü görenlerle rasyonel bir şekilde kalamaz; kelimesinin sesi.

Birinci serinin dördüncü kitabını oluşturan beş kahramanlık şiirinden ikisi,  dehasının iki zıt çizgide başarabileceklerinin türleri olarak kalacaktır.

Tüm sabah müziği, tüm romantizm güneş ışığı, tüm şövalyeliğin tatlılığı ve çekiciliği, zarif ve ışıltılı adındaki tüm okuyuculara geri dönecek ; tüm karanlığın karanlığı, kan dumanları ile rütbe aldı ve inanç çağları adı verilen çağların romantik ama gerçek olmayan tarihini kapsıyordu.

Son şiirde vurdurulan son notanın sesi, fırtınanın manyetizması tarafından girilen ve hecelenen birinin kulağında gök gürültüsü taçlanan bir fırtınanın yankısı olarak akılda kalır.

Pirene, nın batı kıyıları olarak aittir; bir daha asla kelimelerle yapılamazlar ve bir zamanlar olduğu gibi, müziğe tercüme edilemezler gördüğünü bildiği kesin olarak söylenebilir.

Yazarın, kitaplarının çok az parlak ya da gülümseyen resimler içerdiği yegane , bir okuyucu asla sayfalarının birçoğunun tüm nefesi kokulu ve nisan ya da mayıs aylarının çiçek açmasıyla çam ormanları arasında ışıl ışıl parıldayan olduğunu ve asla çıkmadıklarını söyleyemezdi.

Dağ çimler muzaffer şarkı ile ateşli çiçeği ve ile alevlendirmek. Trajedi, insanlık üzüntü ve tutku ve günahları ile birlikte zor olabilir; ama güzelliğin yüceliği, sevginin güzelliği, asil işin ve yüce emeğin ağır bir neşe stresine sokulması, bunlar dünyayı sarsan ve

Hıristiyan efsanevi efsane döngüsüyle ilgilenen şiirlerin havasına nüfuz eden etkilerdir. , taçlandırma görüntüsü, ideal figürüdür.

Bu en yüksek ve en saf tür romantik romantizm ya da tarih için, İspanya’da çocukluğuyla kucaklaşan büyük şairin fantazisi, üç katlı şaheseri boyunca neredeyse ulusal bir gurur ve yüce zevk tutkusu ile dönüyor ve geri dönüyor.

Bir kez birinci bölümde ve bir kez üçüncü kez seçtiği kahraman bizden önce kahramanlık ayetinde belirlenir. babasına, babasının evinde, ve yine bir kralın sarayında, insanlık için tirannikidin egemen hizmetini yapmak için hizmet reddi.

Fakat ikinci bölümde şair zorlukla, lirik gücü ve tatlılık dolu efekti ile, sevdiği hayal gücünü tatmin etmeyi, hatta en sevdiği, en sadık ve en kibar ve en korkunç haliyle tatmin edecek gibi görünüyor.

Yalnızlık er yeni ayet patlaması, içinde sadık bir askerin şerefine ve sadakatsiz kralın şerefsizliğine vesile olan altın bir halkasına sahiptir.

Herhangi bir dilde, bundan daha yüksek bir basitlik türünde, teknik sanattan daha değerli ve harika bir çalışma olamaz. insanlık için egemen hizmetini yapmak. Fakat ikinci bölümde şair zorlukla, lirik gücü ve tatlılık dolu efekti ile, sevdiği hayal gücünü tatmin etmeyi, hatta en sevdiği, en sadık ve en kibar ve en korkunç haliyle tatmin edecek gibi görünüyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir