Kefaret, sevgiyi ölümden daha dayanıklı kılan her şeyin fedakarlığı çağrısında bulunduğunda. – updated.site

Kefaret, sevgiyi ölümden daha dayanıklı kılan her şeyin fedakarlığı çağrısında bulunduğunda.

Emperyal Roma’nın dünya çapındaki çürümesine sert bir bakışla tekrar bakıldığında, gözden geçirilmiş ve tamamlanmış des sekizinci bölümünü oluşturan.

Roma çöküşünde tekrarlanan şiirde yineleyen notadan daha dolgun ve daha çekici bir yankı buldu.

Küçük bir çocuğun ölümüyle ilgili iki hassas şiir şiiri, dört küçük çocuğu arasında isteksiz bulunan bir anneye şiirin daha korkunç bir şekilde sarfedilmesiyle rahatlar.

Bu ve bir sonraki şiirde, kısır yoksulluk canlı ve dehşet verici bir fotoğrafı, kurtuluşunu kaydeden muazzam nesir destanını ilham alan ve bilgilendiren aynı gözlemci ve uyanık şefkat ruhunu tekrar buluyoruz.

Gözüyle (belki de çok küçük çocuklar veya yetişkinler dışında, zihinsel veya ruhsal boyutta daha küçücük olanlar hariç) her zaman hüzünlü bir manzara) önerdi, yazarını Le Crapaud yazmak için harekete geçiren soylu acıma derinliğini tanıyoruz.

Tüm rasyonel erkeklerin gözünde, kapanan çizgilerin derin ve acıklı güzelliği tarafından itici gerçekçiliğin yaklaşmakta olan itirazından kurtarılan bir şiir – ve onu yazdıktan uzun süre sonra ona ilham veren geleneksel hayvan kralı ile olan yaratıcı ve çocukça sempatiyi de tanıyabiliriz.

Lorunlarının yararına çalışma ve yaratma dürtüsünün, yorgun işçi işçisinin dinlenmesini sağlamasına izin vermeyeceği, ancak isteksiz ve yeniden işe yaratan, emek için maaşlarını yükseltmesi ve bağlaması için, zorla vücuttan gelen haraçın bir kaydı.

Yaratıcı düşünce alanı, kendi başına uyku mutluluğunu bile feda etmeye değecek bir eserdir.

Bir kabartma flüt çoban figürü tarafından önerilen müzik üzerine ayetler; baharın görkemli ve bitmiş resmi, sessiz ölüm düşüncesiyle gölgelenmek yerine yumuşatılmış; ölen çocuğun, ikinci bir doğum geçidi yoluyla annesine geri dönmesinin derin ve hassas fantezisi; dışkıdaki ayetlerin mezar tatlılığı ve nazik huzuru ve hayvan ve sebze dünyasının şeylerini tehdit etmeleri; ve son olarak.

Tüm erkekler için Namaz içinde Bunlar, en azından, Sözleşmelerin ilk cildini kapatmadan önce hızlı bir şekilde müteşekkir tanıma kelimesini talep eder .

Pek çok okuyucunun hatırlayacağı üzere dördüncü kitap un kızının anısına yazılmış bir şiir içeriyor, bir zevk teknesinin kazara alameti ile boğulmuş, sadece altı ay ve on yedi gün yerine genç koca ile evlendikten sonra ölümünü tek başına kurtarmaktan daha çok paylaş.

Bu ölümsüz yas şarkıları, en saygılı ve alçak gönüllü düzen bile eleştirel takdir için neredeyse çok kutsaldır. Onlarda bu kadar heyecan verici güzelliklerin sayısız dokunuşları var, sadeliği çok keskin ve gerçekleri çok deliciydi, sessizlik belki de en iyisi ya da “nadiren tatlı ve acı” hakkında en iyi yorum. Belki bir tanesi arkadaşlarından ayrı olarak alıntılanabilir: yüce küçük şiir Mors’a yöneldi .

Beşinci kitap, yazarın sürgününün yoldaşı ve kendine adanmış kayınpederinin erkek kardeşi olan soylu şairin adresi ile en uygun şekilde açılır.

Bile, hiçbir zaman bu harikulade sevgi ve övgüye layık olmayan bu kadar haksız ve mükemmel bir sadelikten başka bir şey yazmadı, çok iyi hak edildi ve bu kadar kraliyetçe bahsetti.

Uzun sürgününün ilk günlerinde geçen türden misafir olarak en iyisini alma onuruna sahip olan bir şairin oğluna hitap eden ikinci şiir, nazik ve sade olduğu kadar basit ve asildir.

Eski bir dostun ve uzak bir akrabanın açıklamalarına cevap olarak yazılan üçüncüsü, bir erkeğin daha akıllı görünme hakkının ve daha iyi görmeye gelirken gerçeği söyleme görevinin takdire şayan bir haklılığı olduğu

Aşkı ve saygısı sürgünden vazgeçmeyen arkadaşlara , her şeyden önce hitap eden ayetler, sakin ve yüce istifa, sadık ve şefkatli samimiyetlerinin ifadesinde görkemli bir lütuftur.

Sürgünlerinin paydaşlarına – karısına, çocuklarına, arkadaşlarına – hitap edenlerin, ciddi bir temeli olan tatlı ve şiddetli mükemmelliklerin de daha derin bir manevi müzik var.

Ünlü ve kusursuz küçük şiiri  geçerken saygı sözü ile anlatacak vaktim var hafızayla kokan ve müzikal olarak çocukluk gülüşü; burada ve orada yinelenen anıt ayetler, aynı yas ve sempatinin derin temasında bu tür sonsuz ve ince değişimlerle.

Bu tür mezar ışıklarıyla süslenmiş ve asil melankoliyle dolu, ya da denizin müziği tarafından harekete tutulan ve harekete tutulan yalnız manzaraların kısa kısa çalışmaları. ne yaşam ne de ölüm, ancak her ikisinden de daha güçlü olan meleğin yüce ve harika görüşü; ve tümü dışındaki süblime alegori, bu görkemli rezonansın ayetinde bir araya geldi, bu da bize.

Venüs’ün yıldızını dünyadaki adasının harabesinin üstünde cennette gösteriyor. Bunlardan ilki ve kısa olanı, yazarının seçebileceği kadar mükemmel bir örnek.

Başka bir şey kalmadıysa ancak Sözleşme’nin altıncı kitabı Tüm zamanların en iyi şairlerinin ön saflarında yer aldığı şiir hakkında hiçbir şey bilenler arasında henüz tartışılmaz.

Burada, boşluk izin verdi mi, her şiirden bir şey söylemeye yetecek kadar iddialı herhangi bir eleştirinin art arda her sayfada başkalarının ulaşamayacağı bir yerde güzelliğini gözlemlemeyi duraklatması gerekli olacaktı.

İlk şiirde, yüce bir alçak gönüllülük, kötü niyetlilık ve küstahlıktan arındırılmayan en karanlık gözle tezahür ettirmesi gereken ifadeyi bulur, modern şairlerin en büyüğünün kendi kişiliğinde iddiada bulunduğunu ve insanlık yüksek ofisini kendi ruhu için varsaydığını söyler.

En karanlık sorunla yüzleşmek ve tüm gerçek kötülükler yüzünden akla gelebilecek her şeyin somut ve görünmez adaletsizliğinden en yüksek güçle mücadele etmek, insanüstü kayıtsızlığın yanı sıra insanüstü kayıtsızlık, ileri sürdüğü sadece kişisel bir iddia değildir, gösterdiği boşuna bencil kibir yoktur.

Ancak, makul bir vicdan hakkının ve haklı ve zekâ, zekâ algısı veya vicdan anlayışı gibi şeylerin ortak olduğu dürüst bir inanç görevi olduğu söylenebilir. Kötülük ile iyilik arasındaki geleneksel ve uygun doktrin ve varsayım üretiminden daha ciddi bir fark olduğu gerçeğinde herhangi bir gerçek varsa, o zaman kesinlikle bu farklılığın algısının tamamen soyunun tükenmediği, yaratıklarının en kötüsünün haklı olduğu kesindi.

Her şeyi bilen kötülük yapan kişiyi, kendi adaletsiz kararlarının gök gürültülerinin yol açtığı cümleye adil bir şekilde yaklaştırmak.

Vurallara aykırı veya şiddetli olması ne kadar derin ve şiddetliydi, böylesi bir insanüstü erkek faktörün varlığı, onun merkezi bir vicdan ve merkezi iradenin bu ihtiyacına olan kehanetinin neredeyse politik tutkusundan daha iyi gösterilemezdi.

Ahlaki ve manevi yaşam için bir taçlandırma ve vazgeçilmez olarak tekrar tekrar ısrar etti.

Yüce cesaretten, görkemli ayetlerde lirik söyleyiş bulan özveri ile doğan kendine güven , alçak gönüllü ve kibirli gösteriş ve çekiciliğin ciddiyeti sayesinde .

Tanrı’ya alçak gönüllülük, insana kibirli bir sonraki üç şiire yayılırken, şairin meditatif ve çalışkan imgelemesi, dolgun ışığa ve içine çeken daha büyük düşünce havasına geçer.

Dans la olarak adlandırılan büyük dini şiirin her satırını ölümsüz yaşamla bilgilendirir Bu konuda, olduğu gibi, en yüksek şiirsel meditasyon noktasına değindi.dört ay önce yazılan, inancına en fazla inanan ve sanatının en yaklaşılmaz ustası için mümkün olan en yüksek şiirsel noktaya dokundu.

Her şey inşaatın ahenkinde bu kadar yüce olan, kompozisyonun ahenkinde mükemmel olan her yerde, ilham verici işçilik özel bir mucizesini gösterdiği düşünüldü: yine de, ortaçağ mimarisi üzerine yaptığı çeşitli notlarda olağanüstü bir dikkat için seçmeyeceği.

Bu ya da o mükemmel ya da ahenkli binanın bir kısmını ya da noktasını övmek gibi tuhaf bir fikir, bu yüzden bir an için yüce hayal gücü, bir ve malzeme arafı fikrini müziğe dönüştüren ayetlerin tutkulu tutkusu üzerinde durmaya cazip davranıyorum.

Zindanları çakmak taşı ve kil hücreleri ile hapsedilmiş ve gömülü olan ruhu hayatı kıskandırabilir ve yeryüzünde acı çeken en acımasız hayvanın acısını çekebilir; ve bu harika geçidin yanı sıra, bir şiirde bile umut ve inançla iyice iç içe geçmiş olan başka biri.

Mezarın eski gizemli ve fantastik dehşetinin ifadesi için herhangi bir ortaçağ ressamı veya heykeltıraşının elde edemeyeceği kadar mükemmel bir yer bulur ve ses bulur.

Sonuncusu, günah gibi acıların, iyinin emdiği kötülüğün peygamberlik vizyonunun ve en kötü ruhların en kötüsünün, en çok benzerinin, cesaretin ve cehennemin inancının inancına dönüşmesine yol açtığı, evrensel kurtuluşun görkemli ve zalim ilahisidir.

Sınırsız ve sınırsız umudun koro uyumlarında göz korkutucu ve yüce ifadeler bulur. Kitabı, mezarının artık babası yasak olduğu kızına ithaf eden yasının sonbahar yıl dönümünü orada tutamayacağı uzun zamandır – söylersek, söyleyebileceğimiz ölümsüz çalışmanın tacı ve çiçeği öyleyse, ölülerin hatırasından ziyade varlığına.

Bu iki cildin yayınlanmasından otuzuncu yıla kadar değil, onları bir an için durmaları için ilham veren ruhun tükenmez emeği değildi – ve sonra en azından aramızda.

Bundan üç yıl sonra ilk dizisi çıktı., on dokuz yıl sonra ikinci ve son tamamlayıcı ciltten altı yıl sonra izlenecekler: bu nedenle, o yüzyılda çeyrek asır boyunca geçen yüz yılmızda gerçekleşen en büyük tek çalışmanın başlangıcı ve sonucu arasında – olayların herhangi bir şair ya da görücünün daha tuhaf ve daha trajik evrimi ile mümkün olduğu kadar önceden öngörülmüş veya öngörülmüş olabilir.

Bu unutulmaz tarihten üç yıl sonra, çağdaş yaşamın ve ebedi insanlığın büyük destansı ve trajik şiiri ortaya çıktı, bize çalışmaların, duyguların, tutkuların, düşüncelerin, özlemin ve deneyimin nihayet getirdiği yavaş yavaş olgunlaşan meyvesini verdi.

Tam ve mükemmel sonları ana notu olarak acı çeken insanın soylu ya da karşı konulamaz bir şekilde dayanması bu yüzden yazarının bir sonraki romantizminin ana notası, mutlak ve tam anlamıyla itaat ettiğinde en büyük titizliğe acı çekmeyi ve görevden alınmayı kabul ederek itfa edildi.

Kefaret, sevgiyi ölümden daha dayanıklı kılan her şeyin fedakarlığı çağrısında bulunduğunda.

Burada bir cümlenin, bir cümlenin niteliğini ya da mükemmellik çeşitliliğini ifade etmek için bir cilde ihtiyaç duyacağı bir hacme ihtiyaç duyacağı bir kitap verilemeyeceği açıktır benzersiz, benzersiz ve sonsuz ruh olarak sonsuz kimin zekası ve iyiliği ona hayat verdi.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir